Park Narodowy Krka w Chorwacji

Piękne miejsce, które warto zobaczyć będąc w Chorwacji.

Więcej zdjęć z tego przepięknego miejsca:

Jedyny minus parku to duża ilość turystów na głównych szlakach, ale zdaje sobie sprawę z tego, że wybraliśmy najgorszy możliwy moment, czyli sierpień, niedziela, środek dnia. Objechaliśmy również inne miejsca w parku i na każdym kroku widoki były piękne.

Motywatorek

Buziaki !

Asia

7 Replies to “Park Narodowy Krka w Chorwacji”

1. przepiękne miejsce. <3 uwielbiam Chorwację i sporo razy już tam byłam, ale akurat do Krka nie pojechaliśmy, aczkolwiek przejeżdżaliśmy niedaleko. 😉 i tak jak piszesz, w sezonie jest tam mnóstwo ludzi, dlatego też my zawsze jeździmy w maju bądź we wrześniu. 😉 i w tym roku też tak będzie, za dwa tygodnie znów tam wyruszamy. 😉
    pozdrawiam serdecznie.

1. Super 🙂 ja tez chcialabym odwiedzic to miejsce ponownie w mniej turustycznym okresie. Pozdrawiam serdecznie !:)

2. http://wazkowa.blogspot.com/ says:

Piękne miejsce 🙂 Jak w końcu pojadę na Chorwację to na pewno je odwiedzę

1. Polecam 🙂 ja chcialabym tam kiedys na spokojnie wrocic 🙂

3. […] My w tym roku wybraliśmy podróż samochodem, bo chcieliśmy robić sobie objazdowe wycieczki (patrz: wpis o parku narodowym Krka) i zabrać sporo rzeczy, np. ponton czy rower. O tym jak przygotować się do wyjazdu własnym autem […]

4. […] zwiedzaniu miasta, objazdowych wycieczkach po górach, odwiedziliśmy również pobliski park narodowy i zebraliśmy w swoich głowach niezliczone ilości obrazów z miejsc, które dane nam było […]